Nė klasė mėsuesja pyet nxėnėsit:
- Nė njė pemė janė 5 zogj. Njė gjahtar qėllon me ēifte dhe vret 3 zogj.
- Sa zogj mbeten nė pemė?
- 2 zogj mėsuese, pėrgjigjet njė nxėnės.
- Bravo e gjete!- thotė mėsuesja.
Njė nxėnės tjetėr ngrihet dhe e kundėrshton;
- Nė pemė nuk mbeti asnjė zog, mėsuese, se u tremben nga zhurma.
Mėsuesja e vėnė nė pozitė, mendohet pak dhe i thotė: bravo, mė pėlqen logjika qė pėrdor.
Po ky nxėnės thotė:
- Ta them edhe unė njė problem mėsuese?
- Janė 3 femra duke ngrėnė akullore, e para e lėpin me majėn e gjuhės e dyta me gjithė gjuhen dhe e treta e fut akulloren nė gojė, cila nga kėto femra ėshtė e martuar?
- Ajo qė e fut gjithė akulloren nė gojė, thotė mėsuesja.
- Jo mėsuese, ajo qė ka unazė nė gisht, por gjithsesi mė pėlqen logjika qė ndjek.
- Nė njė pemė janė 5 zogj. Njė gjahtar qėllon me ēifte dhe vret 3 zogj.
- Sa zogj mbeten nė pemė?
- 2 zogj mėsuese, pėrgjigjet njė nxėnės.
- Bravo e gjete!- thotė mėsuesja.
Njė nxėnės tjetėr ngrihet dhe e kundėrshton;
- Nė pemė nuk mbeti asnjė zog, mėsuese, se u tremben nga zhurma.
Mėsuesja e vėnė nė pozitė, mendohet pak dhe i thotė: bravo, mė pėlqen logjika qė pėrdor.
Po ky nxėnės thotė:
- Ta them edhe unė njė problem mėsuese?
- Janė 3 femra duke ngrėnė akullore, e para e lėpin me majėn e gjuhės e dyta me gjithė gjuhen dhe e treta e fut akulloren nė gojė, cila nga kėto femra ėshtė e martuar?
- Ajo qė e fut gjithė akulloren nė gojė, thotė mėsuesja.
- Jo mėsuese, ajo qė ka unazė nė gisht, por gjithsesi mė pėlqen logjika qė ndjek.