Edhe pse mesazhi me 140 shkronja nuk duket se mund t`i pėrshtatet shtresės akademike, njė studim i bėrė kohėt e fundit tregoi pėr tė kundėrtėn.
Specialistėt, tė cilėt kanė vite qė kėrkojnė pėrputhshmėrinė nė mes teknologjisė dhe arsimit, tashme po analizojnė ndikimet e medias sociale nė mundėsinė e adaptimit tė nxėnėsve me mjedisin mėsimor. Pėr kėtė arsye doktor, Reynol Junco nga Universiteti Lock Haven realizoi njė studim nė lidhje me pėrdorimin e Twitterit nė fushėn arsimore.Nė studim specialisti i pėrgjithshėm shėndetėsor ka pėrdorur Twitterin nė detyrat e dhėna dhe diskutimet e bėra gjatė orėve tė seminarit tė njėrit nga katėr grupet me nga 15 nxėnės tė 70 nxėnėsve tė klasės sė parė. Duke analizuar dhe diskutuar mes tyre rreth leximeve tė bėra nė lidhje me mėsimin, kėta nxėnės plotėsuan detyrėn e tyre nė Twitter nė mėnyrė mė tė aktivizuar dhe tė pėrfshirė. Ndėrsa grupet e tjera nuk e pėrdorėn Twitterin.Sipas rezultateve tė studimit tė publikuara nė revistėn Edukimi i mbėshtetur nė kompjuter u pa njė rritje prej 0,5 pikėsh mbi 4 pikėt e mundshme nė mesataren e prezencės nė mėsim dhe notes mesatare tė pėrgjithshme tė nxėnėsve, tė cilėt kishin pėrdorur Twitterin deri nė fund tė vitit.Ky studim na solli dhe njė here nė mendje pyetjen A mund t`i shėrbejė media sociale arsimit dhe edukimit nė shkollė? Tani specialistėt po kėrkojnė njė pėrgjigje pėr kėtė pyetje.
Specialistėt, tė cilėt kanė vite qė kėrkojnė pėrputhshmėrinė nė mes teknologjisė dhe arsimit, tashme po analizojnė ndikimet e medias sociale nė mundėsinė e adaptimit tė nxėnėsve me mjedisin mėsimor. Pėr kėtė arsye doktor, Reynol Junco nga Universiteti Lock Haven realizoi njė studim nė lidhje me pėrdorimin e Twitterit nė fushėn arsimore.Nė studim specialisti i pėrgjithshėm shėndetėsor ka pėrdorur Twitterin nė detyrat e dhėna dhe diskutimet e bėra gjatė orėve tė seminarit tė njėrit nga katėr grupet me nga 15 nxėnės tė 70 nxėnėsve tė klasės sė parė. Duke analizuar dhe diskutuar mes tyre rreth leximeve tė bėra nė lidhje me mėsimin, kėta nxėnės plotėsuan detyrėn e tyre nė Twitter nė mėnyrė mė tė aktivizuar dhe tė pėrfshirė. Ndėrsa grupet e tjera nuk e pėrdorėn Twitterin.Sipas rezultateve tė studimit tė publikuara nė revistėn Edukimi i mbėshtetur nė kompjuter u pa njė rritje prej 0,5 pikėsh mbi 4 pikėt e mundshme nė mesataren e prezencės nė mėsim dhe notes mesatare tė pėrgjithshme tė nxėnėsve, tė cilėt kishin pėrdorur Twitterin deri nė fund tė vitit.Ky studim na solli dhe njė here nė mendje pyetjen A mund t`i shėrbejė media sociale arsimit dhe edukimit nė shkollė? Tani specialistėt po kėrkojnė njė pėrgjigje pėr kėtė pyetje.