Lėvizja Socialiste pėr Integrim i ka kėrkuar kryeministrit Berisha tė marrė iniciativėn ligjore pėr ndryshimin e Kodit Elektoral pak javė para se ata tė formojnė sė bashku qeverinė e re tė dalė nga zgjedhjet e 28 qershorit. Nė tė vėrtetė ky Kod Elektoral ka krijuar njė sėrė problemesh veēanėrisht pėr LSI, ndėr tė cilat mė i vogli ėshtė anėtari i KQZ. Problemet reale qė ky Kod i hapi LSI sė pari ishin politike dhe kishin tė bėnin me atė qė LSI e quajti regjimi Rama-Berisha, dhe qė nė thelb kishte tė bėnte me ndryshime kushtetuese, tė cilat fuqizuan institucionin e Kryeministrit dhe shkatėrruan rendin kushtetues nė vend. Pas atyre ndryshimeve Shqipėria ka njė sistem tė pangjashėm kushtetues, as presidencial, as parlamentar, as monarkik, por thjesht sundues. Problemet e kėtij "regjimi" vazhduan pastaj me Kodin Zgjedhor, ku LSI u dėmtua rėndė nga moskorrektimi kombėtar dhe mungesa e listave tė hapura dhe nė fund nga mosprezenca nė KQZ.
Dalja publike e kryeministrit Berisha, e porositur nga lideri i LSI, Ilir Meta, e bėn qesharak shqetėsimin e djeshėm real tė LSI, dhe vetėm sa na kujton dhe njė herė mungesėn e lirisė sė Ilir Metės pėr tė mbrojtur parimet, pėr tė cilat e mbėshtetėn shumica e intelektualėve shqiptarė, kur nisi betejėn pėr ndryshimet kushtetuese.
Dalja e kryeministrit fyen rėndė sė pari inteligjencėn e mijėra shqiptarėve tė shqetėsuar nga ndryshimet kushtetuese, pasi ato ndryshime nuk bėhen me 70 votat e tij, me tė cilat nuk zgjedh dot asgjė, madje as veten si kryeministėr, por duke bashkuar votat me Edi Ramėn. Tė gjithė e dimė se tani kjo nuk do tė ndodhė mė, ndaj dhe kryeministri duhet tė na kursente nervat nė kėto ditė pushimi, pėr tė mos na fyer duke thėnė se ishte gati tė ndryshonte Kodin Elektoral dhe t'i shtonte njė komisionar forcės sė tretė nė vend. Qė tė ndryshojė Kodin Elektoral, atij i duhen 84 vota dhe kjo s'ka pėr tė ndodhur.
Sė dyti, kryeministri fyen rėndė LSI, e cila pėr muaj tė tėrė bėri kauzė tė saj regjimin Rama-Berisha dhe tashmė qė ka hyrė nė rresht pas Berishės, bėn sikur duartroket fitoren qė s'ka pėr t'u arritur kurrė. Ky gjest ėshtė poshtėrues pėr LSI, pasi tregon se ajo ka hyrė, jo vetėm pa kushte nė koalicion me Berishėn, por dhe qė e konsideroka realisht tė mbyllur historinė e Kodit Elektoral.
Sė treti, lehtėsia me tė cilėn Berisha premtoi njė "komisionar" pėr LSI ėshtė shumė larg seriozitetit pėr nevojat reale qė ka ndryshimi i Kodit, siē janė mėnyra e numėrimit apo mundėsia e korrektimit kombėtar.
Por, siē shihet qartė, e gjithė kjo ėshtė po aq joserioze sa propozimi i tij pėr martesat gay dhe lind thjesht nga nevoja pėr tė krijuar idenė se ai po pėrpiqet tė pranojė kushtet e Ilir Metės pėr koalicion. Nė tė vėrtetė kjo martesė mes dy kryeministrash, njėri i majtė e tjetri jo i majtė, nuk ka nevojė pėr ndryshim Kodi, pasi ėshtė prodhuar nga ky Kod qė kemi. Ky Kod ėshtė ai qė i jep fuqi Sali Berishės tė eliminojė, siē eliminoi, gjithė kundėrshtarėt e vet brenda PD dhe tė shfrytėzojė njė koalicion fiktiv pėr mbledhje votash. Ky Kod ėshtė ai qė i ka maksimalizuar atij rezultatin politik dhe prapė s'e ka nxjerrė dot mbi ujė. Ky Kod nuk mund tė ndryshohet prej tij, as me dėshirė dhe as me forcė. Ai do tė kishte shanse tė ndryshohej vetėm nga njė marrėveshje e re Berisha-Rama, por qė do tė shoqėrohej natyrshėm me rėnien e kėsaj qeverie qė po pėrgatitet tė lindė. Ndaj pėr kėtė arsye kėngėt qė kanė nisur disa javė para dasmės, ku do tė vėrė kurorė ēifti Berisha-Meta, janė false. Asgjė s'ka pėr tė ndodhur pas dasme dhe, si ēdo ēift gay, nuk mund tė lindė asgjė, as moral tė ri dhe, natyrisht, as Kod tė ri.
No Comment.